Poszukujemy Animatorów Sportu
Rodzaj umowy: umowa zlecenie
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie .
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych , niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie .
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku .
4. Posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo- rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. m.in. instruktorzy , trenerzy , nauczyciele wychowania fizycznego , organizatorzy zajęć i zawodów posiadający stosowne uprawnienia , zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa .
5. Dokładność w wykonywaniu zadań , uprzejmość , obowiązkowość , punktualność , dyspozycyjność.
II. Zakres i sposób wykonywania zadania na stanowisku :
1. Inicjowanie , organizacja oraz prowadzenie zajęć i imprez sportowych dla różnych grup wiekowych , w tym dla :
-dzieci i młodzieży ,
-osób dorosłych i seniorów ,
-osób niepełnosprawnych ,
-rodzin.
2. Organizowanie i prowadzenie zajęć sportowo – rekreacyjnych , gier i zabaw ruchowych , pokazów i konkursów sportowych , a także organizowanie i przeprowadzenie imprez z okazji
-” Dnia dziecka”,
-„Lato w mieście na sportowo „
-turnieje piłkarskie dla dzikich drużyn i innych uzgodnionych i zatwierdzonych przez M.O.S.iR.
-form zajęć sportowych i rekreacyjnych zgodnych ze szczegółowym harmonogramem planowanych godzin pracy w uzgodnieniu z M.O.S.iR.
3. Realizowanie w okresie jednego miesiąca przez jednego animatora minimum 80 godzin zajęć udokumentowanych odpowiednimi zapisami w „Raporcie Animatora Orlika„.
4. Dokumentowanie odpowiednimi zapisami w „Raporcie Animatora Orlika„ przeprowadzenia minimum 40 godzin zajęć przeprowadzonych na danym obiekcie w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej z operatorem programu.
5. Dokumentowanie odpowiednimi zapisami w „Raporcie Animatora Orlika„ przeprowadzenia minimum 40 godzin zajęć przeprowadzonych na danym obiekcie w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej pomiędzy Miastem Ząbki , a animatorem.
6. Współpraca z dyrektorami szkół , organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi w zakresie popularyzacji zajęć sportowych oraz promocji aktywności fizycznej.
7. Dbanie o odpowiedni stan techniczny powierzonego mienia.
8. Dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego.
9. Uczestnictwo w szkoleniach podnoszących kwalifikacje animatorów.
10. Wykonywanie innych niezbędnych zadań z polecenia gospodarza obiektu.
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia :
1. Życiorys ( CV )
2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo – rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Podpisane pisemne oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
5. Podpisane pisemne oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
6. Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie.
IV. Informacje dodatkowe
1. Umiejętność komunikowania się , kreatywność.
2. Kurs pierwszej pomocy przed medycznej.
3. Szczegółowy zakres obowiązków każdego animatora zostanie określony przez M.O.S.iR.
4. Planowany okres zatrudnienia : maj – grudzień 2016 r. lub inny wskazany przez M.O.S.iR.
5. Miejsce wykonywania pracy – BOISKO ORLIK w Ząbkach przy ul. Batorego 11.
V. Terminy i miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ząbkach w terminie do dnia 28 kwietnia 2016 roku godz. 16.00 na adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 05 – 091 Ząbki ul. Słowackiego 21 z adnotacją : „ Nabór na stanowisko Animator – Moje Boisko Orlik 2012 na 2016 rok . ”. Oferty , które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane . Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Dyrektor M.O.S.iR.
/-/ Jacek Romańczuk