REGULAMIN KORZYSTANIA Z SALI KONFERENCYJNEJ
W MIEJSKIM OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W ZĄBKACH
- Przebywający na sali konferencyjnej zwanej dalej salą zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym regulaminem i stosowania się do jego zasad.
- Korzystający z sali zobowiązani są do używania tej sali zgodnie z ich przeznaczeniem w sposób jak najmniej uciążliwy dla pozostałych osób przebywających w budynku Trybuny Głównej Stadionu Miejskiego znajdującego się na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ząbkach oraz do przestrzegania zasad prawidłowej gospodarki.
- Poprzez użyczenie sali należy rozumieć zgłoszenie przez organizatora woli użytkowania sali oraz potwierdzenie rezerwacji po przez wypełnienie Formularza rezerwacji sali konferencyjnej, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
- Sala otwierana jest najwcześniej na 60 minut przed rozpoczęciem spotkania.
- Zwrot użytkowanej przez organizatora sali powinien nastąpić w ciągu 30 minut od zakończenia użytkowania sali po czym pracownik M.O.S.iR. wraz z organizatorem sprawdzi stan jakościowy i ilościowy wyposażenia.
- Zabrania się wynoszenia z sali sprzętu i elementów wyposażenia oraz instalowania innych urządzeń bez uprzedniej zgody użyczającego.
- Za wszelkie braki, uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia oraz za straty przekraczające normalne zużycie lub powstałe w wyniku niewłaściwego korzystania z sali odpowiedzialność ponosi korzystający z sali.
- Korzystający z sali ponosi pełną odpowiedzialność za urządzenia i wyposażenie znajdujące się w tej sali. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia bądź kradzieży urządzeń lub wyposażenia korzystający z sali ma obowiązek niezwłocznego zgłoszenia tego faktu pracownikowi M.O.S.iR..
- Korzystającego z sali obciąża się pełnymi kosztami naprawy lub zakupu nowych urządzeń, które zostały zniszczone w wyniku nieprawidłowego ich użytkowania przez korzystającego z sali.
- W sali obowiązuje zakaz palenia tytoniu i spożywania alkoholu.
- Organizator jest zobowiązany do :
- utrzymywania porządku i czystości w trakcie trwania wydarzenia,
- usunięcia wszystkich materiałów szkoleniowych, promocyjno-informacyjnych i im podobnych po zakończeniu wydarzenia,
- posprzątania sali,
- pozostawienia sali po wydarzeniu w takim stanie w jakim została przekazana.
- Niedozwolona jest zmiana wystroju sali, przestawianie stołów, zamontowanego sprzętu itp. bez wcześniejszej konsultacji.
- Wszelkie prace podejmowane w sali związane z organizacją spotkań (tj. montaż, demontaż urządzeń służących organizacji spotkania – np. standów i stoisk reklamowych, dodatkowego oświetlenia i nagłośnienia, elementów wystroju lub wyposażenia itp.) mogą być prowadzone wyłącznie po uzgodnieniu.
- Wszystkich użytkowników sali zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. obowiązujących w budynku.
- Za bezpieczeństwo podczas zajęć odpowiada prowadzący. Należy dbać o przestrzeganie dyscypliny, uczestnicy powinni podporządkować się poleceniom prowadzącego.
- Dzieci i młodzież do 18-go roku życia mogą przebywać na terenie sali wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
- Za rzeczy pozostawione na sali kierownictwo M.O.S.iR. nie ponosi odpowiedzialności.
- Dokonanie rezerwacji sali oznacza akceptację obowiązków wynikających z niniejszego regulaminu.